۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸

آماده باش 108 ایستگاه آتش نشانی در لیالی قدر

آماده باش 108 ایستگاه آتش نشانی در لیالی قدر

معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت: همزمان با شب های احیا 108 ایستگاه آتش نشانی به منظور تامین ایمنی شهروندان در آماده باش کامل هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی داوری افزود: سازمان آتش نشانی از بیست و پنجم تا سی ام تیر ماه امسال با استقرار اكیپهای سیار آتش نشانی در مقابل اماکن مذهبی پر تردد و محل های برگزاری مراسم شب های قدر از ساعت 10 شب تا پایان این مراسم، پوشش ایمنی مناسب را فراهم کرده است.

وی  با تأکید بر آمادگی هر چه بیشتر آتش نشانان تهران در یکصد و هشت ایستگاه آتش نشانی اظهار داشت: آتش نشانان با بهره گیری از خودروهای سبک وسنگین و موتورسیکلت های آتش نشانی مقابل مساجد و مراکز مذهبی از جمله مهدیه تهران، مساجد ارک، دانشگاه تهران و شبستان ها مستقر شده تا بتوانند با آمادگی کامل در کوتاهترین زمان ممکن خود را برای ارائه خدمات ایمنی به صحنه حوادث احتمالی برسانند.

معاون عملیات آتش نشانی تهران  با تأکید بر اهمیت مشارکت و همکاری شهروندان در کاهش حوادث، از عموم شهروندان در نقاط مختلف تهران خواست تا در صورت مشاهده هر گونه حادثه ای سریعاً از محل حادثه فاصله بگیرید و با سامانه 125 و یا با اکیپ های مستقر آتش نشانی تماس بگیرند و با حفظ خونسردی نوع حادثه، وسعت و آدرس دقیق محل آن را اعلام کنند.

کد خبر 2332757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha